اخبار افغانستان

«دانشجویان و آینده افغانستان»

دفتر بیناد شهید احمدشاه مسعود از روز دانشجو گرامی‌داشت کرد

دفتر بنیاد شهید احمدشاه مسعود در مشهد از روز دانشجو با حضور داشت شماری از دانشجویان، اساتید و فرهنگیان افغانستان مقیم کشور ایران گرامی داشت به عمل آورد.
این برنامه، زیر عنوان”دانشجویان و آینده افغانستان”امروز (چهارشنبه ۲۴ عقرب) به ابتکار کمیته فرهنگی دفتر بنیاد شهید احمدشاه مسعود در مشهد انجام پذیرفت که در آن، سه تن از دانشجویان دانشگاه‌های فردوسی، آزادی اسلامی و بینالود به نمایندگی از دانشجویان افغانستان در این دانشگاه‌ها، سخن‌رانی کردند. سخنرانان برنامه، برای انسجام دانشجویان و حمایت از این قشر تاکید ورزیدند.
بخش دوم این برنامه، به کار گروپی دانشجویان و جوانان اختصاص یافته بود که دانشجویان در چهار گروپ هر کدام روی موضوعات ذیل بحث و تبادله نظر کردند: آینده دانشجویان و امارت طالبان در افغانستان، دانشجویان و مقاومت ملی، دانش، هجرت و چالش‌های پیش‌رو و راه‌های انسجام بهتر دانشجویان. که اشتراک کننده‌های برنامه نظریات شان را ارائه کردند.
در اخیر بنیاد شهید احمدشاه مسعود به دانشجویان وعده سپرد که در حصه ایجاد یک انجمن مستقل آن‌ها را حمایت و هم‌کاری خواهد کرد.
عبدالحفیظ منصور رئیس کمیته فرهنگی دفتر بنیاد شهید احمدشاه مسعود، ضمن خوش آمدگویی و تبریکی روز دانشجو، گفت که بنیاد شهید مسعود حاضر است که دانشجویان و جوانان افغانستان در کشور ایران را بدور از موضوعات قومی، زبانی و سمتی در قسمت ایجاد انجمن دانشجویی، تحصیل و کسب دانش حمایت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا