اخبار افغانستان

گروه طالبان سه جوان را در استان پنجشیر بازداشت و لت و کوب کردند

منابع محلی در پنجشیر می‌گویند که  جنگجویان  گروه طالبان در شهرستان «دره»‌ی پنجشیر سه جوان را به اتهام همکاری با «جبهه مقاومت ملی خراسان/ افغانستان»»بازداشت و شکنجه کرده‌اند.
به‌گفته‌ی منابع، گروه طالبان این جوانان را صبح امروز (سه‌شنبه، ۹ عقرب/آبان))از روستای «پوجاوه»ی شهرستان دره بازداشت و به قرارگاه شان بردند و در آنجابا قنداق تفنگ، شلاق و‌ چوب «شدیدا»شکنجه کرده‌اند.
بر بنیاد معلومات منابع، این جوانان دانش، واسع و ادریس نام دارند.
منابع مردمی ادعای گروه طالبان را رد می کنند و می‌گویند که این جوانان با «جبهه مقاومت ملی»هیچ ارتباطی نداشته  و زندگی عادی دارند.
این رویداد در حالی اتفاق می افتد که سه روز پیش نیز گروه طالبان پنج‌تن را از باشندگان  همین روستا(پوجاوه) را بازداشت و به شدت لت و کوب کردند.
منابع مردمی به خبرگزاری سیمرغ می‌گویند که بدرفتاری‌های گروه طالبان از چندی به این سو باز هم شدت یافته و نظامیان این گروه هر ازگاهی به بهانه‌های مختلف دست به بازداشت، شکنجه و زندانی کردن و حتا قتل مردم بیگناه می‌زنند.
احمد سروش(مستعار) می‌گوید که نظامیان این گروه به شکل نوبتی در این استان وظیفه اجرا می‌کنند و هر باری که گروپ تازه از این گروه به روستا و شهرستان‌ها میروند، نخستین کار شان آزار و اذیت مردم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا