اخبار افغانستان

در نتیجه حمله چریکی مقاومت‌گران در بغلان 3 طالب کشته و زخمی شدند

سیمرغ به نقل از صدای افغانستان، بغلان: رسانه‌های مربوط به جبهه مقاومت ملی می‌گویند، در حمله چریکی نیروهای مربوط به این جبهه در استان بغلان 1 طالب کشته و 2 تن دیگر شان زخمی شده اند.

جبهه مقاومت ملی امروز سه‌شنبه،27 سرطان/تیر در رشته تویتی نگاشته است، رزمندگان مقاومت ملی روز گذشته یک حمله هدفمند را بالای پاسگاه طالبان در منطقه تصدی شهرستان نهرین استان بغلان انجام دادند که در نتیجه یک طالب کشته و 2 تن دیگر شان زخم برداشته اند.

رسانه‌های جبهه تصریح کردند این حمله حوالی ساعت 10:30 شب دوشنبه راه اندازی شد و پس از درگیری کوتاه و با وارد شدن تلفات به دشمن خاتمه یافت.

یک منبع از جبهه مقاومت ملی به شرط افشا نشدن نامش به خبرگزاری صدای افغانستان می‌گوید، در این حمله چریک های جبهه مقاومت از سلاح های سبک و سنگین بالای دشمن استفاده کرده اند.

این در حالی‌ست که در هفته گذشته نیز چریک های جبهه مقاومت در حمله مشابه بالای پاسگا میرویس در مربوطات حصه دوم کوهستان حمله نمودند که در نتیجه 1 طالب کشته و 2 تن دیگر شان زخم برداشت.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا