اخبار افغانستان

جبهه مقامت ملی: ۴۵ طالب تروریست در نبردهای ۱۲ روزه مقاومت ملی با این گروه کشته و زخمی شدند

سیمرغ به نقل از خبرگزاری مقاومت: ۴۵ طالب تروریست در نبردهای ۱۲ روزه نیروهای مقاومت ملی با هراس افگنان طالب در بدخشان کشته‌و‌زخمی شدند.
طالبان تروریست ۱۲ روز پیش حملات گسترده و وحشیانه‌ای را بر مواضع نیروهای جبهه مقاومت ملی در شهرستان‌ها/ولسوالی‌های شهدا و ساحه شیوه ارغنج‌خواه ولایت بدخشان آغاز کردند که با مقاومت شجاعانه نیروهای مقاومت ملی مواجه شد.
در این نبردها ۱۸ طالب تروریست توسط نیروهای جبهه مقاومت ملی به هلاکت رسیدند و ۲۷ تروریست دیگر زخمی شدند. هم‌چنین ۴ واسطه نظامی هراس افگنان طالب منهدم گردید.
دشمن در این نبردها، جنگجویان زیادی از قول‌اردوی کندز و قطعات ویژه بدری و نیروهای سرحدی شان را به بدخشان اعزام کرده تا رعب و وحشت بیشتری ایجاد کند اما نیروهای شجاع مقاومت ملی با متانت و شجاعت بی‌نظیر به دفاع از مواضع خود پرداخته و در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند.
طبق گزارش منابع اطلاعاتی جبهه مقاومت ملی، رقم تلفات دشمن در این نبردها به مراتب بیشتر از آمار بدست آمده است، اما به دلیل نامساعد بودن جغرافیای جنگ و تلاش دشمن در پنهان کاری تلفات، آمار فوق الذکر تأیید گردیده است.
در این نبردها، ۴ تن از رزمندگان دلیر جبهه مقاومت ملی به ‌شمول فرمانده طاهر جام شهادت نوشیده و ۲ تن دیگر از مقاومتگران نیز زخم برداشته اند.
نبردها در بدخشان کماکان به شکل پراکنده جریان دارد و نیروهای دلیر مقاومت ملی در دفاع از مردم و سرزمین شان در برابر نیروهای تروریستی متجاوز به مبارزه خویش برای بیرون راندن دشمن از ساحه ادامه می‌دهند.
گفتنی‌ست که دشمن علاوه بر کارگیری از خشم و خشونت زیاد در جنگ و ارتکاب جنایات جنگی، تبلیغات گسترده‌ای به منظور تضعیف روحیه نیروهای جبهه مقاومت و تحت تاثیر قرار دادن افکار عامه راه‌اندازی کرده که این تبلیغات بر عزم راسخ نیروهای جبهه مقاومت ملی در دفاع از مردم و سرزمین شان در برابر حملات وحشیانه لشکر متجاوز جهل و ترور اثرگذار نخواهد بود و به کاهش نفرت عمومی از حاکمیت غاصبانه و ظالمانه این گروه، نخواهد انجامید. نیروهای مقاومت ملی با عزم آهنین، با توکل به خدا و با اتکا به حمایت مردم به پیکار خود برای نابودی ‌گروه سفاک طالب ادامه می‌دهند.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا