اخبار افغانستان

شهوت طغيان‌گر طالب؛ بچه‌بازی، میراث به‌جامانده از ملا عمر 

 بد اخلاقی و “بچه‌بازی” طالبان پیشینه‌ی طولانی دارد و رهبر این گروه ملا محمد عمر نیز به انجام این عمل متهم شده است. کرنیل امام افسر “آی اس آي” پاکستان در کتاب “پروژه طالب سازی در افغانستان” در این مورد نوشته‌است: نکته‌ی که باعث تعجب من شد، در میان نیروهای ملا عمر پسر بچه‌ی بود که برخلاف سایر طلبه‌های مسجد، تمیز، موی‌های دراز، چشمان آبی و کلاه قندهاری بر سرداشت و من بیشتر به آن توجه می‌کردم؛ جگ ملا، یکی از فرماندهان ملا عمر برایم گفت که این پسر از جمله شاگردان ملا عمر و محافظ خاص اوست.

من در جوابش گفتم که ملا صاحب! واقعا شاگرد خاص اوست؟

وی با خنده چنین جواب داد: مگر ملا صاحب عمر، دل ندارد؟

با این پاسخ او همه‌ی همراهانش بلند خندیدند.

زمانی که ولسوالی میوند رسیدیم خبر شدیم که پاتک یکی از فرماندهان طالبان که دوست من نیز بود، مورد حمله‌ی استاد عبدالعلیم، از قوماندهان  استاد عبدالرب رسول سیاف، قرار گرفته است، این طالب دوست من که مربوط قوم بزرگ نورزی است در هلمند و قندهار زیست می نماید، بسیار قهر شد و برای ملا عبدالستار و دیگر همراهانش دستور حمله متقابل داد.

طی این زد و خورد ۱۷ تن از جمله افراد قوماندان سیاف و حاجی نوروزی کشته شدند و در جمع کشته شده‌‌ها ملا عبدالستار و همان دست‌یار (بچه‌بیرش زیبای) ملا محمد عمر نیز شامل بود.

 کشته شدن (بچه بی‌ریش ملا عمر) سبب تحریک کمیته اصلاحی گردید.

 ملا عمر بر مرگ آن جوان (بچه بیریش‌اش) بسیار گریست و تعهد سپرد تا انتقام خون او را بگیرد.

از آن‌جای که نگهداری بچه‌ی بی‌ریش و تعامل جنسی با بچه‌های خورد سن را رهبر این گروه نیز انجام داده از جمله اعمال و کرداری است که در فکر و مفکور طالبانی جدی گرفته نمی شود و هر کدام‌شان بدون این‌که به کسی پاسخ‌گو باشند بچه‌های خورد سن را در پاسگاه‌ها و قرارگا‌های‌‌شان نگهداری و از آنان استفاده جنسی می‌برند.

اگر از زاویه‌ی دیگری به این ذهنیت و مفکور بپردازیم، طالبان دارای شهوت طغيان‌گر و نفس اماره بسوء هستند که با هر ابزار  و وسیله‌ی تامین شهوت می‌کنند، تنها بچه‌ها خورد سن در صفوف طالبان قربانی  عمل بد اخلاقی این گروه نیستند؛ گاهی دختران کودک، بچه‌های مدارس دینی، زنان پاک‌دامن و حیوانات بی‌زبان نیز مورد تجاوز آن‌ها قرار می‌گیرند.

در سال ۲۰۱۵دیده‌بان حقوق بشر که مقر آن در نیورک است، اعلام کرده که گروه طالبان شماری از کودکان افغانستان را از اواسط سال ۲۰۱۵ وارد صفوف نیروهای خود کردند.

 بر اساس گزارش رسانه‌ها و نهادهای حقوق بشری در داخل و بیرون از کشور؛ این پدیدۀ بچه‌بازی در طول یک و نیم دهۀ اخیر، نه تنها در مدارس طالبان صورت می‌گیرد؛ بلکه در صفوف نظامی آن‌ها نیز انجام می‌شود.

چندین رسانه داخلی و خارجی در مورد مزبور گزارش و خبر نوشته‌اند که تذکر آن‌ها در این مطلب گنجایش ندارد.

ممکن باور خواننده مطلب این باشد که نوشته حاضر ناشی از اغراض نویسنده نسبت به گروه طالبان است؛ اما چنین نیست، شما می‌دانید که پس از به قدرت رسیدن این‌گروه چندین مورد از عمل تجاوز، زنا، لواطت و بچه‌بازی‌های آنان ترند رسانه‌ها شد و کاربران صفحات اجتماعی با طنز پردازی و شعر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از این اعمال طالبان انتقاد کردند، تنها در یک هفته گذشته چهار مورد مستند، با نوار تصویری هم‌خوابگی طالبان را با پسران نوجوان و تجاوز جنسی این گروه را نشان می‌دهد.

نخست انتشار نواری تصویری هم‌خوابگی ملا احمد آخوند رئیس شرکت برشنا با یک پسر ۲۱ ساله فضای مجاری را ملتهب کرد که شماری از کابران صفحات اجتماعی پس از انتشار نوارهای تصویری تجاوز ، لواطت و دیگر بد اخلاقی گروه طالبان در پای ویدیو‌ها با انتقاد از بستن مراکز آموزشی، ممنوعیت کار و گشت گذار زنان از سوی طالبان، نوشته‌اند: زنان حق تحصیل و کار را مطابق اسلام طالبان ندارند، ولی مردان طالب می‌توانند لواطت و زنا را در دفاتر امارت سلامی طالبان به راحتی انجام بدهند. این است یک بام دو هوا.

مورد دیگری از تجاوز طالبان که رسانه‌ی شد تجاوز نعمت فاتح، شهردار طالبان در ولسوالی برکه ولایت بغلان که یک بر یک زن کارمند در کلینیک محلی برکه بود که پس از چند روز از زندان آزاد شد و به کار خود برگشت.

الله‌یار مشهور به داملا معاذ معاون اداره استخبارات طالبان نیز در ولسوالی خان‌چهارباغ ولایت فاریاب، اخیراً به اتهام برقراری روابط جنسی با یک پسر نوجوان، بازداشت و زندانی شده است. یک منبع مطلع با شریک ساختن ویدیویی به رسانه‌ها از جریان بازداشت این مقام امنیتی طالبان خبر داد، داملا معاذ پس از چند روز حبس در زندان، به دستور مولوی عطاوالله عمری، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری رژیم طالبان، از زندان آزاد شده است.

یک ویدئوی دیگر، صحنه سکس آنلاین سید فاروق، عضو طالبان را در ولایت فاریاب با یک خانم نشان می‌داد. سید فاروق در سال ۱۳۹۸ به اتهام انتقال مین و مواد منفجره از سوی نیروهای امنیتی دولت پیشین افغانستان بازداشت و در محاکم وقت به ۱۸ سال حبس محکوم شده بود. با فروپاشی دولت، سید فاروق از زندان آزاد شد و اکنون در صفوف طالبان در فاریاب فعالیت می‌کند.

طالبان که ده‌ها بد اخلاقی و موارد مخالف اسلام، مانند: زنا، لواطت، قتل، دزدی، اختلاس، بچه‌بازی را انجام می‌دهند، ولی هیچ‌گا مجرم شناخته نمی‌شوند و پس از چند روز از زندان آزاد و به کار خود در صفوف این گروه ادامه می‌دهند.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا