اخبار افغانستان

سیلاب در زابل مسیر چهارشهرستان را به مرکز قطع کرد

سیمرغ به نقل از خبرگزاری مقاومت: منابع محلی می‌گویند، در نتیجه باران‌های شدید در استان زابل، سیلاب‌های سنگین سرازیر شده که مسیر چهار شهرستان را به مرکز این استان مسدود کرده است.

بارش باران از دو روز به اینسو در شهرستان‌های شنکی، شملزو، اتغر و نوبهار این استان ادامه دارد که منجر به قطع راهای مواصلاتی این شهرستان‌ها شده است.

امروز (دوشبنه، ۹ مرداد) منابع مستقل گزارش می‌دهند که مسیر این شهرستان‌ها از نا وقت روز گذشته مسدود شده و تاکنون رفت و آمد میان این چهار شهرستان و مرکز زابل قطع شده است.

منابع افزودند که صدها تن در انتظار بازشدن جاده‌ها هستند.

یک باشنده شهرستان نوبهار این استان گفت تا هنوز هیچ کمکی از سوی نهاد های امداد رسان برای مردم متضرر نرسیده است. به گفته او ده‌ها منزل مسکونی و صدها جریب زمین زراعتی در نتیجه این سیلاب‌ها تخریب شده است.

در یک هفته اخیر سیلاب‌های آنی در بسیاری از استان‌های کشور تلفات و خسارات هنگفت برجا گذاشته است. تاکنون این متضررین از سوی هیچ نهادی کمک دریافت نکرده اند و نیازمند کمک‌های فوری هستند.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا