اخبار افغانستان

سیلاب‌های مدهش در ننگرهار جان دو تن را گرفت

سیمرغ به نقل از صدای افغانستان،ننگرهار: منابع مردمی می‌گویند، بارش باران‌های شدید در اين استان باعث خیزش سیلاب‌های شدید شده و جان دو تن را گرفته است.
منابع امروز سه‌شنبه، 13 سرطان/تیر به خبرگزاری صدای افغانستان گفتند، بارش باران‌های شدید از دو روز به این طرف جریان داشته که باعث سرازیر شدن سیلاب‌ها روز گذشته در منطقه “خنگی” از مربوطات شهرستان حصارک این استان گردیده که خسارات جانی و مالی را در پی داشته است.
به گفته منابع در این سیلاب‌ها یک مرد و یک زن جان باخته و همچنان 210 جریب زمین زراعتی، 14 کانال آبرسانی که برای کشاورزی استفاده می‌شد، 30 بند ذخیره سازی آب در شهرستان کاملاً از بین رفته است.
چندی پیش سیلاب‌ها در این شهرستان نیز به وقوع پیوسته بود که برای باشنده گان این منطقه خساراتی زیادی را به وجود آورده بود.
‌یک تن از باشنده‌های شهرستان حصارک به اسم حمیدالله به خبرگزاری صدای افغانستان می‌گوید، باشندگان این شهرستان از اثر سیلاب‌ها متضرر شده اند و از سازمان های بین المللی می‌خواهند که برای مردم این منطقه کمک کنند.
چندی پیش نیز استان‌های پروان، کاپیسا و بامیان نیز گواه سیلاب‌های شدید بود که برای مردم این استان‌های خسارات زیاد مالی و جانی را به جا گذاشته بود.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا