اخبار افغانستان

در گزارش سالانه‌ی قاچاق وزارت خارجه امریکا، افغانستان بدترین کشور قاچاق انسان شناخته شد

سیمرغ  به نقل از صدای افغانستان، کابل: وزارت خارجه امریکا در گزارش سالانه‌ی خود که به اساس نظرسنجی در سراسر جهان منتشر می‌شود، افغانستان، روسیه و چین در رده بندی این گزارش بد ترین کشورها به لحاظ قاچاق انسان شناسایی گردیده اند.

به اساس این گزارش افغانستان در فهرست کشور های شامل است که از اول اپریل سال 2021 تا 31 مارچ 2022 حکومت های بر سر اقتدار گروه های مسلح غیر مسول را حمایت کرده و از کودکان سربازی گیری کرده اند.

در این گزارش همچنان آمده است افغانستان شامل 11 کشوری است که طرح  و پالیسی جهت جلوگیری از کار اجباری برده داری جنسی درکمپ ها و جای های دیگر ندارند.

این در حالی‌ست گروه طالبان در صفوف خود  شمار زیادی از کودکان را خلاف نورم و قوانین بین المللی به خدمت گرفته اند.

در این گزارش همچنان آمده است میانمار، کمبودیا، ایرتیریا، کوریای شمالی، سودان جنوبی، وینزویلا در میان 24 کشور شامل اند که قاچاق انسان در پاین ترین حد قرار دارد.

این کشور ها به شمول افغانستان در ارزیابی حفاظت از قربانیان، قاچاق مواد مخدر زیر خط حد اقل معیار پذیرفته شده قرارگرفته و حکومت های شان هیچ گونه تلاشی در این خصوص نکرده اند.

گزارش سالانه نظرسنجی وزارت خارجه امریکا قاچاق انسان از وضعیت 88 کشور جهان به لحاظ قاچاق انسان صورت ارزیابی صورت می‌گیرد.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا