اخبار افغانستان

مسعود: یاد بود از شهدا، یک تلنگر است به ما که راه اصلی را گم نکنیم

احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی خراسان‌افغانستان،‌ در نشست مجازی به مناسبت یک‌سالگی شهدای جبهه آزادی(اکمل امیر، بصیر اندرابی و هم‌سنگران شان)، با ابراز تسلیت به خانواده‌های شهدا گفت که یاد بود شهدا تلنگری است به ما که راه را گم نکنیم و در مسیر اصلی ما به پیش برویم.

رهبر جبهه مقاومت ملی، در این نشست که روز شنبه(۲۵ حمل/فروردین) برگزار شده بود، گفت:” شهدا متعلق به خانواده‌، قوم‌ و جبهه مشخصی نیستند، بلکه مربوط به همه ملت خراسان‌افغانستان می‌باشند.

احمد مسعود، خاطر نشان کرد که با جبهه آزادی در راه مبارزه علیه گروه طالبان هم‌گام و با اتفاق پیش می‌روند. وی تاکید کرد که هیچ‌گونه منافقت دشمنان نمی‌تواند میان این دو جریان اختلاف ایجاد کنند.

او تصریح کرد ‌که سال جدید به صورت مشترک در برابر “هیولای” به نام طالب که همه اقوام، زنان،‌ اطفال خراسان‌افغانستان را به زنجیر بستند، مبارزه می‌کنند.

رهبر جبهه مقاومت ملی گفت:” هیچ‌گونه تلاش برای سفید نمایی گروه طالبان جنایت‌کار، نمی‌تواند روی سیاه و جنایت‌پیشیه‌ی این گروه را سفید کند”.

رهبر جبهه مقاومت ملی در بخشی از سخنان‌اش اضافه کرد که گروه طالبان با متوقف کردن فعالیت‌های احزاب سیاسی بار دیگر نشان دادن که غیر خود مابقی کشور و ملت را نمی‌پذیرند.

مسعود، با تاکید بر مبارزه مشترک علیه گروه طالبان اضافه کرد که سنگر ما در برابر گروه طالبان مشترک است و تا رسیدن به حق مردم، عدالت، آزادی و برابری مبارزه خواهند کرد.

با این حال، یاسین ضیا رئیس شورای رهبری جبهه آزادی نیز در صحبت‌هایش از ایجاد هماهنگی میان جبهه مقاومت و جبهه آزادی سخن گفت و برای مبارزه مشترک هرچه بیشتر در برابر این گروه، تاکید ورزید.

یک سال پیش در چنین روزی، شش تن از اعضای جبهه آزادی در سالنگ توسط گروه طالبان به شهادت رسیدند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا