اخبار افغانستان

 در حمله نیروهای جبهه مقاومت ملی در بدخشان چهار طالب کشته شد

سیمرغ به نقل از خبرگزاری مقاومت: نیروهای جبهه مقاومت ملی بالای گروه طالبان در شهرستان شهدای استان بدخشان حمله کرده و به افراد این گروه تلفات سنگین وارد کرده اند.

به گفته منابع محلی نیمه‌های شب گذشته نیروهای جبهه مقاومت ملی بالای طالبان در روستای “مغزارجی” شهرستان شهدا حمله کرده اند که در نتیجه درگیری چهار طالب کشته و سه تن دیگر زخمی شده اند.

دفتر رسانه‌های جبهه مقاومت ملی نیز صبح امروز ( سه‌شنبه، ۱۷ اسد) کشته شدن دو طالب و زخمی شدن ا۱تن دیگر را در درگیری با نیروهای جبهه مقاومت ملی در شهرستان شهدا تایید کرده و افزوده که سه میل کلاشینکوف گروه طالبان نیز به دست نیروهای جبهه مقاومت ملی افتاده است.

منابع در گفتگو با خبرگزاری مقاومت، تایید کردند که یک نیروی جبهه مقاومت به نام عبدالواجد نیز در این درگیری شهید شده است.

 شماری از منابع دیگر اما گفتند که در درگیری شب گذشته در شهرستان شهدا چهار طالب کشته و هفت تن دیگر اسیر نیروهای جبهه مقاومت ملی شده اند.

دو هفته پیشتر نیز نیروهای جبهه مقاومت ملی، چهار عضو گروه طالبان را در شهرستان شهدا اسیر گرفتند اما با پادرمیانی بزرگان قومی و محاسین سفیدان آزاد کردند.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا