اخبار افغانستان

طالبان جسد یک مرد را در شهر امام صاحب کندز به نمایش گذاشتند

سیمرغ به نقل از پایگاه: منابع محلی از شهرستان امام صاحب استان کندز، یک‌شنبه، ۱۵ دلو، به خبرگزاری پایگاه گفتند که طالبان از بامداد امروز جسد یک جوان را در مرکز شهر به نمایش گذاشته اند. به نقل از منابع مردمی، طالبان گفته اند که این مرد عضو یک باند اختطاف چی بوده که از سوی آنان کشته شده و برای عبرت مردم به نمایش گذاشته شده است.

اما منابع معتبر می‌گویند که یک گروه ضد طالبان که حوالی ساعت ۵ عصر دیروز در بندر شهر کندز در شهر امام صاحب می‌خواسته به طالبان حمله کند که در حمله غافلگیرانه طالبان یک تن آنان کشته و دو تن دیگر شان زخمی شده اند. این منابع گفتند که فرد کشته شده مربوط به جبهه آزادی افغانستان است.

خبرنگار خبرگزاری پایگاه به دفتر رسانه‌های جبهه آزادی تماس گرفته، اما این جبهه راه اندازی عملیات در شهرستان امام صاحب کندز را رد کرده و گفته که فرد کشته شده مربوط به آنان نیست.

این نخستین بار نیست که نیروهای طالبان اجساد شماری از افراد را که در درگیری با این گروه کشته شده، در شهرها به نمایش می گذارند. پیش از این هم در سمنگان، بغلان، هرات و چند شهر دیگر طالبان اجساد را به نمایش گذاشتند تا ترس و وحشت را ایجاد کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا