اخبار افغانستان

حمله نیروهای مقاومت به ساختمان ولسوالی طالبان در تخار 

سیمرغ به نقل از صدای افعانستان، تخار: نیروهای جبهه مقاومت ملی در حمله به ساختمان ولسوالی بهارک ولایت تخار به طالبان تلفات سنگین وارد کردند.
به نقل از منابع معتبر محلی حوالی ساعت ۲ شب گذشته، نیروهای جبهه مقاومت ملی بالای ساختمان ولسوالی طالبان در ولسوالی بهارک ولایت تخار حمله کرده اند. منابع گفتند که نیروهای مقاومت ۴ بمب دستی و چندین آر پی جی به ساختمان ولسوالی پرتاب کرده اند که در نتیجه ۴ نیروی طالبان کشته شده و ۵ تن دیگر شان به شمول ولسوال این گروه زخمی شده است.
یک منبع از بیمارستان مرکزی تخار به خبرگزاری صدای افغانستان گفت که ولسوال در این بیمارستان تحت مداوا قرار دارد و وضعیت صحی او وخیم است.
یک باشنده محل نیز گفت که طالبان از صبح امروز تلاشی گسترده خانه‌به‌خانه را در اطراف ساختمان ولسوالی راه اندازی کرده و شماری زیادی از افراد ملکی را بازداشت و با خود برده اند.
یک منبع از جبهه مقاومت گفت که حمله از سوی نیروهای چریکی آنان سازماندهی شده و بدون هیچ آسیب از محل رویداد بامداد امروز بیرون شده اند.
نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا