اخبار افغانستان

اوج فساد اخلاق طالبان؛ در چهار روزگذشته، چندین کلیپ‌ تصویری از جریان روابط نامشروع طالبان با زنان بیرون شد

شماری از اعضای طالبان از روز‌های نخست سلطه‌شان بارها به فساد اخلاقی مانند لواطتت، زنا و روابط نا مشروع با زنان متهم شدند، حتی کلیپ‌های تصویری و صداهای نیز از آن‌ها در رسانه‌ها دست به دست شد که واکنش گسترده مردم و رسانه‌ها را در پی‌داشت.
در تازه‌ترین مورد یک کلیپ تصویری از یک عضو اداره امر بالمعروف بادغیس و  هم‌چنان یک کلیپ دیگر از عضو استخبارات ولایت لغمان و در عین حال یک گزارش از تخار به دست‌رس خبرگزاری پایگاه قرار گرفته که نشان‌دهنده رابطه نامشروع اعضای طالبان با زنان است.

منابع محلی روز دو شنبه ۵ سنبله با ارسال یک کلیپ‌  تصویری از فساد اخلاقی یک عضو امر به معروف ولسوالی لامان ولایت بادغیس به خبرگزاری پایگاه گفتند که این عضو طالبان ماه‌ها پیش با یک زن بیوه روابط نا مشروع داشته‌است به گفته منابع، این زن از سوی عضو امر به معروف وعده ازدواج داده شده بود.
منابع افزودند، پس از این که این زن از فریب‌کاری طالب خبر شده، ویدئویی را از جریان معاشقه این عضو امر به معروف طالبان با خودش ضبط کرده و بیرون داده‌است.

هم‌چنین منابع با ارسال یک کلیپ تصویری از جریان روابط نا مشروع جنسی عضو استخبارات طالبان با یک زن در لغمان، گفتند که این عضو طالبان حاجی اسد الله نام دارد و قبلا نیز به اتهام روابط نا مشروع با یک زن دیگر بازداشت شده بود و پس از مدتی بنا به روابطی که با مقامات محلی طالبان در لغمان داشت، آزاد شد.

با این حال یک منبع معتبر از ولایت تخار گفته است که مدیر جنایی گروه طالبان برای ولسوالی ینگی قلعه با دوست دخترش در ولسوالی فرخار بازداشت شده است.
هم‌چنان دو منبع دیگر  در صحبت به خبرگزاری پایگاه با تایید این خبر گفتند  قاری سمیع الله مدیر جنایی گروه طالبان برای ولسوالی ینگی قلعه ولایت تخار روز چهارشنبه ۷ اسد از پل خرماب ولسوالی فرخار با دوست دخترش بازداشت شده است.
به گفته منابع، قاری سمیع و دوست دخترش که اهل ولسوالی فرخار بوده از یک هتل توسط استخبارات طالبان بازداشت شده است.
گفته می‌شود که سمیع الله از نزدیکان همایون ولسوال طالبان برای ولسوالی فرخار است و ممکن است دوباره آزاد شود.
این منابع افزودند که ولسوال کارمندان استخبارات را سرزنش کرده که نباید او را باز داشت می‌کردند، زیرا از طالبان سابقه دار است و علیه نظام سابق و آمریکا جهاد کرده است.
منابع هویت دختر بازداشت شده را نیز با خبرنگار خبرگزاری پایگاه شریک ساختند. هم‌چنان ویویو‌ها از روابط نا مشروع طالبان نیز موجود است و تصاویر قابل مشاهده از ویدیو‌ها گرفته شده‌است‌‌.
گفتنی است که در سه سال سلطه  طالبان بارها افراد این گروه به اتهام لواط، شراب خواری، زنا و روابط نامشروع به صورت مستند بازداشت شده اند، اما هرگز هیچ کدام آن‌ها مجازات نشده اند.

خبرگزاری پایگاه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا