اخبار افغانستان

قتل‌های مرموز در بامیان؛ جسد تکه پاره شده‌ای یک مرد پیدا شد

سیمرغ، بامیان: منابع محلی از استان مرکزی بامیان می‌گویند که جسد تکه پاره شده‌ای یک مرد که هویت آن قابل شناسایی نیست، در این استان پیدا شده است.
منبع امروز سه‌شنبه، 25 دلو/ بهمن، به سیمرغ،  گفتند جسد یک مرد که بطور بی رحمانه قطعه قطعه شده است روز گذشته از منطقه «ککرک» از مربوطات مرکز استان بامیان پیدا شده است.
به گفته‌ای منبع این جسد بطور کامل از بین رفته و قابل شناسایی نمی‌باشد. هنوز مشخص نشده که این مرد چه زمانی به قتل رسیده و انگیزه آن چه بوده است. اما مسوولین محلی طالبان گفته‌اند که در این زمینه تحقیقات را آغاز کرده‌اند.
منابع گزارش می‌کنند که درجریان سال روان خورشیدی قتل‌های مرموز در استان بامیان افزایش یافته و طبق آمارهای به نشر رسیده در جریان یک ماه اخیر 6 تن بطور مرموز در مناطق مختلف این استان به قتل رسیده‌اند.
پس از مسلط شدن طالبان در افغانستان قتل‌های مرموز و خودکشی‌ها در افغانستان بطور بی پیشینه‌ افزایش یافته است.
در ماه‌های گذشته گزارش‍‌های زیادی از خودکشی و قتل‌های مرموز جنایی در استان‌های مختلف افغانستان به نشر رسیده که نشان از دگرگونی شدید اجتماعی است.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا