اخبار افغانستان

طالبان خانه شخصی جنرال عبدالملک را به بازماندگان انتحاری‌شان اختصاص دادند

سیمرغ به نقل از صدای افغانستان، کابل: منابع موثق می‌گویند از استان بلخ می‌گویند؛ گروه طالبان خانه شخصی جنرال عبدالملک از مقامات پیشین و رهبر حزب آزادی افغانستان را به مکان تجمع بازماندگان انتحاری اختصاص داده‌اند.

منابع امروز پنج‌شنبه، 28 ثور / اردیبهشت به خبرگزاری صدای افغانستان گفتند، گروه طالبان ملکیت و جایداد‌های شخصی جنرال عبدالملک از مقامات حکومت پیشین را  غضب و به بازماندگان و اقارب انتحاری‌های خود قرار داده اند.

چند روز پیش نیز مولوی یوسف وفا والی طالبان برای استان بلخ در خانه جنرال عبدالملک محفلی برگزار کرد و برای اقارب انتحاری های این گروه پول توزیع کرد.

پس از اینکه طالبان بر افغانستان مسلط شدند اکثریت مقامات حکومت پیشین رهبران سیاسی  احزاب مختلف کشور را ترک کردند، با استفاده از این فرصت باد اورده طالبان تمام ملکیت های شخصی، جایداد های و دارایی های بجامانده انها را غصب و استفاده می‌نمایند.

این در حالی‌ست که گزارش های زیادی از استان تخار نیز به نشر رسیده است  که گروه طالبان ملکیت های شخصی مردم را به زور غضب کرده و به کوچی های طرفدار خود توزیع کرده اند.

به اساس گزارش های نشر شده طالبان در اکثریت استان‌های افغانستان دست به غضب  جایدادها و ملکیت های شخصی مردم و اموال  انها زده اند.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا