اخبار افغانستان

رهبر جبهه مقاومت ملی: تفاوت میان داعش و طالب نیست

سیمرغ به نقل صدای افغانستان ،کابل: احمد مسعود رهبرجبهه مقاومت ملی افغانستان در یک نشست خبری در ویانا گفت هیچ تفاوت میان طالبان و داعش در طرز فکر شان نیست و این دو گروه با هم یکی اند.
رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان روز چهارشنبه، 7 ثور/ اردیبهشت پس از پایان روز دوم نشست ویانا در یک کانفرانس خبری گفته است:  میان داعش و طالبان از لحاظ برخورد و طرز فکر کدام تفاوت وجود ندرد او هم‌چنان تصریح کرده‌است که طالب و داعش دو رخ یک سکه هستند.
آقای احمد مسعود افزود: «حتی فکر کردن به مسله‌ی به رسمیت شناختن طالبان توسط جامعه جهانی کوبیدن آخرین میخ به تابوت آزادی بیان، حقوق بشر، و مردم سالاری است.»
پس از سلطه طالبان در افغانستان ده‌ها سازمان تروریستی به شمول داعش، القاعده و جندالله زیر حاکمیت این گروه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و بارها کشور های همسایه بلاخص ازبکستان و تاجیکستان از خاک افغانستان مورد حملات داعش، انصار الله تاجیکستان و گروه تحریک اسلامی ازبکستان قرارگرفته‌است.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا