اخبار افغانستان

اعلامیه‌ی جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان به مناسبت ۸ثور، سی‌ومین سالروز پیروزی مردم افغانستان

با یادآوری از بیش از یک و نیم میلیون شهید و میلیون‌ها معلول‌ و مهاجر دوران بسیار دشوار، اما شکوهمند جهاد، ۸ثور و سی‌ومین سالروز پیروزی مردم افغانستان بر ضد ظلم، استعمار، بی‌عدالتی، تفتیش عقاید و دین‌ستیزی جریان‌های کمونستی و نظام‌های دست‌نشانده را گرامی می‌داریم.

جهاد مردم افغانستان و ایستاده‌گی بخاطر عقیده، استقلال، آزادی و خود ارادیت در آن وضعیت دشوار، و سرانجام پیروزی در برابر طاغوت زمان، الهام‌بخش تمام آزادگان جهان و نقطه‌ی عطف در تاریخ مبارزاتی برای استقلال و آزادی بود.

جبهه مقاومت ملی را عقیده بران است که تجاوز ، اشغال، ظلم و بی‌عدالتی از هرآدرس و رسمی که باشد مذموم و در خور نکوهش است و با پرداخت هرقیمتی باید در برابر آن ایستاد. چنان‌که مردم ما دیروز در برابر تجاوز سرخ ایستادند امروز در برابر تجاوز سیاه هرگز سکوت نخواهند کرد، و آزادی را با پایمردی جوانان سلحشور این مرز و بوم به کشور بر می گردانند.

جبهه‌ی مقاومت ملی با الهام از مجاهدان ایثارگر و پاکباز و درک مسئولیتش بخاطر پاسداری از عقیده، استقلال و آزادی کشور، یکبار دیگر به ایستادگی بر ضد گروه مزدور طالبان تأکید می‌ورزد.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا