اخبار افغانستان

حمله هواپیما‌های بی‌سرنشین آمریکایی به بخش های از شهر کابل

سیمرغ ، کابل: صبح امروز صدای چندین انفجار در شهر کابل بلند شد ، رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی افغانستان ادعا کرده که حمله از سوی هواپیما های بی سرنشین آمریکایی صورت گرفته است.
امروز یک‌شنبه 9 اسد/ مرداد باشندگان شهر کابل با صدای چندین انفجار صبح شان را آغاز کردند، گزارش شد که این انفجار در چندین بخش های شهر کابل صورت گرفته است. رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی افغانستان در صفحه تویتر اش با نقل از منابع خود مدعی شده که هوا پیماهای بی سرنشین آمریکایی به حریم هوایی کابل ظاهر شده و به بخش های از این شهر حمله کرده اند. رییس پیشین امنیت ملی افغانستان افزوده که به اساس توافق نامه دوحه آمریکا به طالبان برای سرکوب داعش همکاری می‌کند. او افزوده که آمریکا نگران تبدیل شدن افغانستان به لانه امن برای ترورییستان است و طالبان را در مهار این وضعیت ناتوان می بیند. خبرهای نیز در شهر کابل پخش شده که بخش‌های از این شهر از سوی هواپیمایی بی سرنشین آمریکایی‌ها بمباران شده است، از سوی دیگر شماری از کابل نشینان نیز می‌گویند هواپیمای بی سرنشین در فضای کابل از شب گذشته به این سو در پرواز بود.یک ‌سخن‌گوی طالبان ادعا کرده که انفجار صبح امروز ناشی از فرود آمدن گلوله هاوان به یک خانه مسکونی در شیر پور شهر کابل بوده است.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا