اخبار افغانستان

اعلامیه جبهه مقاومت ملی در ارتباط با همبستگی بزرگان جهاد و مقاومت

هموطنان گرامي!

  صمیمیت و همبستگی از پیام‌های ارزشمند عید است که خداوند آن را در این روزهای فرخندهٔ عید سعید فطر  نصیب گردانید.

با بزرگان جهاد و مقاومت افغانستان من‌جمله امیرصاحب اسماعیل‌خان، جناب صلاح الدین ربانی، استاد عطامحمد نور، جناب محمد یونس قانونی و  الحاج الماس زاهد صحبت‌های سازنده ای برای رفع  سوء تفاهمات و همآهنگی بیشتر داشتیم. در این راستا تلاش های مثبت و مؤثری در جریان است که امیدواریم در روزهای آینده خبرهای شاد کننده ای به هموطنان عزیز خود داشته باشیم.

ما هیچ چیزی را شیرین تر و ضروری تر از اتحاد و انسجام نیروها و شخصیت های مؤثر سیاسی و جهادی نمی دانیم. جبههٔ مقاومت ملی از آغاز تشکیل برای همبستگی و انسجام همهٔ نیروهای سیاسی، نظامی و نخبه گان فکری و مدنی مساعی جمیله ای به خرج داده و آغوش خودرا برای همکاری و همبستگی با همه آزادی خواهان باز نگاه داشته است. ما اعتقاد داشته و داریم که بدون ایجاد یک اجماع کامل نمی توان به اهداف والای آزادی و نجات کشور از چنگال افراطیت و تروریزم بین المللی دست یافت.

   انتظار ما از رهروان راه آزادی (جهاد و مقاومت) حرمت گذاشتن به همه بزرگانی است که در راه آزادی کشور مجاهدت ورزیده و زحمات زیادی را متقبل شده اند. احترام به این بزرگان حرمت گذاری به تاریخ مبارزات معاصر سر زمین ما است.

 به امید آزادی کشور و رسیدن به صلح و ثبات پایدار!

جبهه مقاومت ملی

۶-۲-۱۴۰۲ خورشیدی

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا