اخبار افغانستان

شکست پی‌هم گروه طالبان در نبرد با مقاومت گران؛

سیمرغ، پنجشیر: منابع محلی از استان پنجشیر می‌گویند که امروز گروه طالبان از دو استقامت بالای مواضع نیروهای جبهه مقاومت حمله کردند.
منابع موثق امروز شنبه 22 اسد/مرداد به سیمرغ، گفته‌اند؛ گروه طالبان صبح امروز از مربوطات شهرستان عبداالله‌خیل و کوتل حصارک جهت سرکوب نیروهای جبهه مقاومت ملی از چندین استقامت بر مواضع مقاومتگران حمله کردند.
منبع همچنان تصریح می‌کند که این حملات طالبان در نخستین ساعات درگیری با ضد حمله نیروهای مقاومت ملی مواجه شده و مجبور به عقب نشینی شدند.
قابل ذکر است که گروه طالبان پس از تجدید قوا دوباره جهت سرکوب نیروهای مقاومت برگشته‌اند و هنوز هم درگیری در مربوطات روستای خواجه شهرستان عبدالله خیل جریان دارد.
گفته می‌شود که در این درگیری از سلاح‌های سبک و سنگین نیز استفاده شده و به گروه طالبان تلفات نیز وارد شده است و اما تا هنوز از جزییات اطلاعی در دست نیست.
پس از آخرین نبرد گروه طالبان و نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان که تلفات سنگینی بر گروه طالبان وارد شد، این نخستین تهاجم گروه طالبان است که از سوی این گروه اقدام شده است.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا