اخبار افغانستان

در دو رویداد ترافیکی در پروان یک تن جان باخته و 12 تن دیگر زخمی شدند

سیمرغ به نقل از صدای افغانستان، پروان: منابع محلی می‌گویند، در نتیجه دو رویدا ترافیکی در مرکز این استان یک تن جان‌باخته و 12 تن دیگر زخم برداشته اند.
منابع امروزیک‌شنبه، 7 جوزا/ خراد به خبرگزاری صدای افغانستان گفتند، یک موتر نوع کرولا حوالی ساعت 12:30 چاشت روز گذشت از سمت کابل به طرف پروان در حرکت بود از جاده منحرف و با یک موتر سایکل برخورد کرد که در نتیجه راننده موترسایکل جان باخته و 2 تن دیگر به شمول یک زن زخم برداشته اند.
در یک رویداد جداگانه ترافیکی دیگر یک موتر نوع کرولا با سرعت زیاد در حال حرکت بود با یک موتر نوع سراچه در شهر چاریکار مرکز استان پروان برخورد کرد که در نتیجه 3 تن زخم برداشته اند.
گفته می‌شود زخمی های این رویداد باشنده های استان بغلان بودند که به شفاخانه مرکزی استان پروان جهت مداوا انتقال یافته اند.
جاده پروان یکی از مهمترین شاهراه های کشور به حساب می رود که 9 ولایت شمال کشور را به کابل مرکز وصل می سازد. در این شاهراه به دلیل تردد بیش از حد موتر های تیزرفتار و کامیون‌ها همواره حوادث ترافیکی دلخراش رخ داده که باعث جان باختن و زخمی شدن مسافرین شده است.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا