اخبار افغانستان

درگیری میان طالبان و نیروهای جبهه مقاومت در شهرستان ورسج

سیمرغ، تخار: منابع محلی از شهرستان ورسج می‌گویند که نیروهای طالبان بالای یک قرارگاه جبهه مقاومت در حوزه میان شهر حمله کرده اند، درگیری شدید میان دو طرف جریان دارد.
منابع محلی امروز شنبه 12 سنبله/ شهریور به سیمرغ می‌گویند که نیروهای طالبان صبح امروز عملیات گسترده را از چندین استقامت بالای نیروهای جبهه مقاومت در حوض ویغنان شهرستان ورسج، آغاز کرده اند. به گفته منابع نیروهای زمینی طالبان از سلاح‌های سنگین علیه نیروهای جبهه مقاومت کار می‌گیرند و نیروهای این جبهه نیز در حالی دفاع از مواضع خود هستند.یک منبع محلی از میان شهر شهرستان ورسج به خبرگزاری صدای افغانستان گفت که یک نیروی طالبان در این درگیری کشته شده و 3 نیروی دیگر این گروه زخمی شده است که توسط آمبلانس‌ها به سمت مرکز شهرستان منقتل شده اند.باشندگان محل می‌گویند به دلیل کوهستانی بودند منطقه، عملیات برای نیروهای طالبان پیچیده و دشورا است.نیروهای طالبان از دو هفته به اینسو در حوزه میان شهر شهرستان ورسج جابجا شده بودند که از مردم منطقه به زور تفنگ نان می‌خوردند.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا