اخبار افغانستان

حمله نیروهای جبهه مقاومت به طالبان در تخار

سیمرغ، تخار: نیروهای چریکی جبهه مقاومت ملی افغانستان، بالای پایگاه گروه طالبان در شهرستان اشکمش استان تخار حمله کرده اند.
منابع محلی امروز سه‌شنبه 1 سنبله/ شهریور به سیمرغ می‌گویند که نیروهای چریکی جبهه مقاومت، نیمه‌های شب گذشته بالای یک پایگاه گروه طالبان در روستای زنجیرستان، از مربوطات شیره و ماندره شهرستان اشکمش، حمله کرده اند. منابع محلی می‌گویند درگیری میان دوطرف بیش از یک‌ساعت دوام کرد، که دو طرف از سلاح های سبک و سنگین در برابر یک‌دیگر استفاده کردند. تا کنون از تلفات این درگیری اطلاعات در دست نیست.
یک منبع محلی می‌گوید گروه طالبان برای سرکوب نیروهای جبهه مقاومت ملی که در کوه های شیره و ماندره مستقر استند، به تازگی صدها نیروی تازه نفس به این منطقه فرستاده اند که در روستای انجیرستان از مناطق مربوط به شیره و ماندره مستقر هستند.
شب‌گذشته نیروهای جبهه مقاومت در شهرستان فرخار نیز به یک رنجر گشت زنی طالبان حمله راکتی کردند که در نتیجه این رنجر حریق شده و چهار سرنشین آن جان باخته است.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا