رویدادهای مهم

به خانم الاهه دلاورزی!

نویسنده: داکترابن مبارک

خواهرم!

درد استخوان‌­سوزی که ناله‌ ­ات  را به آسمان کشیده، با همه وجودم حس می­کنم، لابه و زاری­ات دل خاره کوه را می‌شگافد و ریختن اشک­‌هایت را نمی­توان در هیچ قاموس انسانی تفسیر کرد. می‌­دانم و به یقین می‌­دانم که همانند تو صدها یا شاید بیشتر از صدها زنان و دختران بی­گناه در زیرخانه‌­های تاریک و جنایت‌­زده گروه وحشی طالبان شب و روز اشک بریزند، گریه کنند، لابه و زاری سر دهند که جز خدای دانای شنوا هیچ‌­کسی از شکنجه، تجاوز و مظلومیت آن‌ها اطلاع نیابد.
خواهرم!
قطره‌­های اشکت وجدان ناموس­‌مدار یک ملت را شوکه کرد، حتی وجدان‌­های زنگار گرفته و گندیده زالوهایی را که زمینه و زمان این جنایت‌­ها را بر مردم مظلوم فراهم ساخت، تکان دهد. ناله‌­های دادخواهانه­ ات خط بطلان ابدی بر تاریخ جعلی و مملو از تزویر مردمی کشید که گرگ­‌های ­آدم­ نمای نکتایی ­پوش برایش فرهنگ، دین و ارزش­‌های دروغین ساخته اند.
نشانه‌­های شکنجه صورتت، زشت‌­ترین نماد تاریخی برای قومی است که قرن­‌ها در چنبره پندار غیرت و شهامت کاذب دست و پا زده اند.
خواهرم!
مردم کشور ما و دنیا باید بپذیرند که بارقه گلوله تفنگ مقاومت­گران تنها و یگانه پاسخی است که  مغز گندیده و قلب بیمار حیوان صفتانی را بشکافد که مردم کشور را برده های جنسی پنداشته اند.
پاسخ قاطع اشک­هایت تنها در سنگرهای استوار ایمان مقاومت گرانی جستجو  می‌­شود، که چون صاعقه نجات‌­بخش بر اردوگاه ظلم و جنایت فرود می­آید. مردم همه طیف­‌ها و اقشار کشور باید به این باور  رسیده باشند که ایمان، تفنگ، گلوله و مقاومت یگانه و تنها راه نجات مردم کشور از زیر ساطور جنسی و بردگی گروه مزدور تکفیری طالبان است.کلید اعاده عزت، شرف، آزادی، عدالت و ارزش‌­های انسانی ملت عزیز ما به تایید خدای عزیز در گرو مقاومت، ایستادگی و صمود مقاومت­گران شماست. آزادگی از مسیر ایمان می گذرد.

نمایش بیشتر

سیمرغ

سیمرغ یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که با اشتراک جمع کثیری از اندیشمندان، فرهنگیان و نویسنده‌گان در حوزه تمدنی و فرهنگی فارسی_ پارسی تشکیل گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا